Politica de livrare și retur persoane fizice/ juridice

 

Paintstar SRL oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.

Paintstar SRL își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

SERVICIUL RETUR

Se asigură în condiţiile în care:

  • Produsele se returnează în maximum 14 zile calendaristice de la achiziţie; Taxele de expediere sunt suportate de client;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (cutie, flacon, etc.);
  • Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: MIXARE VOPSELE;

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Paintstar SRL prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:

- executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;

- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.

În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații Paintstar SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans,). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal:

Pentru mai multe detalii vă invităm să consultați informațiile publicate pe site-ul nostru, secțiunea Protecția datelor, accesând pagina: Politica de confidentialitate.